رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها

  • کد خبر: ۲۴۱۴۹۵
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها
باشگاه استقلال در صدد جذب کلینتون انجیه بازیکن کامرونی سابق تیم‌های مارسی و تاتنهام است.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال که تاکنون در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و ۸ بازیکن جدید در تابستان به تیم خود اضافه کرده است.

آبی پوشان تا این لحظه به صورت رسمی رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، منتظر محمد، علیرضا کوشکی، سامان فلاح، سینا سعیدی‌فر، محمد حسین اسلامی و آلمدین زیلیکیچ را به خدمت گرفته، اما جواد نکونام برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کلینتون انجیه، بازیکن کامرونی سابق باشگاه‌های مارسی و تاتنهام است.

تعداد بازدید : 1160

مهاجم ۳۰ ساله مدنظر آبی‌ها، سابقه انجام ۲۷ بازی ملی و به ثمر رساندن ۸ گل در تیم ملی کامرون را نیز در کارنامه دارد.

کلینتون انجیه از فصل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴، ۶۰ بازی برای تیم لیون (ب) انجام داده که در مجموع ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

کلینتون طی فصل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۱۵ نیز در تیم المپیک لیون در ۳۷ بازی به میدان رفته و ۷ گل به ثمر رسانده است. همچنین طی فصل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ در تاتنهام مجموعا در ۷ بازی به میدان رفته که هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

کلینتون در فصل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به صورت قرضی به مارسی پیوست و ۴ گل در ۲۲ بازی به ثمر رساند. در پایان همان فصل نیز به خدمت مارسی در آمد و در ۳۱ بازی ۹ گل به ثمر رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->